вторник, 19 август 2014 г.

10 причини да излизаш с мен / via: 2ndhanddialogues.tumblr.com




Здравейте!
В този си пост най-нагло ще цитирам http://2ndhanddialogues.tumblr.com/ , чийто пост в tumblr ми грабна вниманието и би бил мечта да се чуе от почти всяко едно момиче.
Линк към самия пост в tumblr: http://2ndhanddialogues.tumblr.com/post/89682396237/10
Официален текст:

10 причини да излизаш с мен

1. Ще ти правя палачинки в 2 am, ти ще ме гледаш, а докато чакам да станат готови за обръщане, ще идвам да се натискаме. 

2. С чаша вино в ръка, ще гледаме заедно залеза от балкона на панелния ми апартамент. Ще пушим цигари, ще се смеем, ще се целуваме… А после ще се чукаме толкова страстно и шумно, че ще се червим на сутринта, засичайки съседката в асансьора.

3. Ще имаш възможността да ме вдъхновяваш и да четеш неща, писани за теб.

4. По дяволите, няма да те ревнувам. Пича с фитнес селфитата ти пише съобщения? Туитър звездата, дето следва само 50 човека, те следва и ти пише ДМ-и? Няма проблем, бейби.  Пофлиртувай малко с него, а после ще ми разкажеш колко елегантно си му резнала крилцата - както само ти го можеш.

5. Ще бъдем искрени и открити. Или просто няма да бъдем.

6. Сутрин винаги ще се будя преди теб. Ще те наблюдавам няколко минути как спиш, а после ще отивам да направя закуска и кафе. Които по-късно мълчаливо и усмихвайки се ще консумираме в кухнята.

7. Приятелките ти ще ти завиждат.

8. Ще те снимам със стария си лентов фотоапарат. И снимките може и да не станат, но аз пак ще продължа да те снимам, докато не започне да ми се получава. Докато не започнеш да ми се получаваш.

9. Аt the end there won’t be fucking drama. Край - край. Това е. Без сълзи. Без тъпи постове по социалките. Без увещания и молби. Защото край винаги има, но краят е и ново начало.

И, разбира се, номер 10:
10. Ще се влюбиш в мен. 

Ако сте харесали поста, драснете коментарче по-долу и не забравяйте да следите блога ми. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар