сряда, 27 август 2014 г.

Деми Ловато ни показва, че не е важно как изглеждаме, а как се чувстваме! #EMI2014



Здравейте!
Преди няколко дни се проведоха наградите Еми. Но сега няма да ви занимавам с победителите, защото вече сигурно ги знаете. Ще ви занимая с нещо извън светлините на прожекторите. Деми Ловато, която присъстваше на церемонията с прекрасна червена рокля, по късно публикува снимка, под която ясно си казва, че не се срамува от тялото си.

" Тази снимка ме кара да изпитвам толкова смесени чувства... Помня деня, в който носих роклята от първата снимка. Помня, че помолих да ми направят корема по-плосък, защото се чувствах толкова тежка и 'дебела' . Сега като гледате тази снимка можете ясно да видите костите на бедрата ми. Това ме прави тъжна, защото изгубих толкова много години засрамена от тялото си, докато можех да живея щастливия и здравословен живот, която водя днес. Това само показва, че разбирания ти могат да те лъжат. Или могат да те научат да се радваш на живота. За радост, поглеждайки снимката с червената си рокля от вчера, не само се чувствам толкова благодарна за подкрепата, която получих от своите фенове, приятели и семейство, но... се чувствам и... красива. Толкова съм радостна, че живея живота си по начина, по който заслужавам и пълноценно. Благодаря ви хора още веднъж... Толкова съм благодарна на моите Ловатици. Обичам ви... И никога не забравяйте, че да сте здрави си заслужава."

 Ето виждате ли - и звездите не са перфектни. Никой не е перфектен. И не сте задължени да сте кльощави и кокалести. Не ви подтиквам и да се отдавате на безразборно хранене. Просто се хранете здравословно и ако не изглеждате като моделите от Victoria's Secret, e, тогава здраве да е! Надявам се, че Деми ви е вдъхновила, също както направи с мен. :)

ЛИНК към посланието й във фейсбук: https://www.facebook.com/DemiLovato/photos/a.54794019755.62263.9208539755/10152725921199756/?type=1

 Ако сте харесали поста, драснете коментарче по-долу и не забравяйте да следите блога ми. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар